EN Kartviziti geç
Prof. Dr. Yavuz AKBULUT
Anadolu Üniversitesi
Eğitim Fakültesi
Eğitim Bilimleri Bölümü
Yunus Emre Kampüsü
26470, Eskişehir
TÜRKİYE
yavuzakbulutanadolu.edu.tr
+90 (222) 335 0580
+90 (222) 335 0573

Projeler

  1. Bilgisayar destekli çoklu görev performansında üstün yetenek, çalışan bellek kapasitesi ve dijital teknoloji deneyiminin rolü; Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu [TÜBİTAK] SOBAG; Proje No: 117K133, 2017-2018; Yürütücü
  2. Öğrencilerin siber zorbalık ile başa çıkma stratejileri; Anadolu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri; Proje No: 1705E422; 2017-2018; Yürütücü
  3. Vizyon 2023: Türkiye'de açık ve uzaktan öğrenme alanında fırsat, risk ve eğilimler; Anadolu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri; Proje No: 1704E087; 2017-2018; Danışman
  4. Bilim deney merkezlerinde çalışanlara dönük senaryolu anlatım tekniği eğitimi verilmesi ve yapılan eğitim sonucunun 7-12 yaş grubu çocuklar üzerinde açtığı etkilerin belirlenmesi; Anadolu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri; Proje No: 1701F023; 2017-2019; Araştırmacı
  5. Araştırma becerilerinin geliştirilmesinde bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımı: Araştırma görevlilerine yönelik çevrimiçi mesleki gelişim programı tasarımı ve uygulaması; Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu (TÜBİTAK) SOBAG; Proje No: 116K121; 2016-2019; Araştırmacı
  6. Bilgisayar destekli öğretimde akıcılığın öğrenme çıktıları, üst bilişsel kararlar ve zihinsel çabaya etkisi; Anadolu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri; Proje No: 1609E617; 2016-2018; Yürütücü
  7. Bilgisayar destekli çoklu görev durumlarında elektroensefalografi başlığı kullanımının performansa etkisi; Anadolu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri; Proje No: 1605E565; 2016-2017; Yürütücü
  8. Öğretmen adaylarının dijital bilgeliğe ilişkin yeterlik algılarının incelenmesi; Anadolu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri; Proje No: 1602E046; 2016-2017; Araştırmacı
  9. Farklı fiziksel ortamlarda gerçekleştirilen çoklu görev durumlarının bilişsel yük ve başarıya etkisi; Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu [TÜBİTAK] SOBAG; Proje No: 115K773, 2015-2016; Yürütücü
  10. Ebeveynlerin dijital vatandaş yetiştirme yeterliklerini geliştirmeye yönelik bir eğitim ortamının geliştirilmesi; Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu (TÜBİTAK) SOBAG; Proje No: 115K479, 2015-2018; Araştırmacı
  11. Bilgisayar destekli öğrenmede fiziksel bağlamın bilişsel yüke etkisinin elektroensefalografi ile incelenmesi; Anadolu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri; Proje No: 1505E366; 2015-2016; Yürütücü
  12. Proje IQ: Türkiye'nin ilk yerli zekâ ölçeğini geliştirme, standardizasyon ve norm çalışması; Anadolu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri; Proje No: 1504E151; 2015-2017; Danışman
  13. Teknoloji destekli ögrenme ortamlarında çoklu görevde bulunmanın öğrenmeye etkisi; Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu (TÜBİTAK) SOBAG 3001; Proje No: 114K633, 2014-2015; Yürütücü
  14. Farklı ortamlarda uygulanan veri toplama araçlarının sonuçlarını etkileyen bireysel, içeriksel ve tasarımsal değişkenlerin belirlenmesi; Anadolu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri; Proje No: 1306E257; 2013-2014; Yürütücü
  15. Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının siber aylaklık davranışlarının belirlenmesi ve çeşitli değişkenlere göre incelenmesi; Anadolu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri; Proje No: 1304E077; 2013-2014; Araştırmacı
  16. Yabancı dilde biçimbirimlerin işlenmesi: Türkçe ve İngilizce örneği; Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu (TÜBİTAK) SOBAG; Proje No: 112K183, 2012-2015; Danışman
  17. Matematik öğretiminde ikna teknolojisi kullanımının bilişsel ve psikososyal sonuçları; Anadolu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri; Proje No: 1210E162; 2012-2014; Yürütücü
  18. Doktora Çalışmalarında Araştırma Yöntemleri; ERASMUS IP; 17-30 Haziran 2012; 6-20 Haziran 2013; Öğretim Üyesi
  19. Ebeveyn Grundtvig Çalıştayı; Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları; 10-16 Haziran 2012; Öğretim Üyesi
  20. Bilişim teknolojileri öğretmen adayları arasında çevrimiçi sosyal ağların öğretim amaçlı kullanımı; Anadolu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri; Proje No: 1109E133; 2011-2014; Yürütücü
  21. İlköğretim öğrencilerinin teknoloji standartlarına ilişkin yeterliklerinin incelenmesi; Anadolu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri; Proje No: 1101E012; 2011-2013; Yürütücü
  22. Bilgi ve iletişim teknolojileri eylem yeterliliği; Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu (TÜBİTAK) SOBAG; Proje No: 110K565, 2011-2012; Araştırmacı
  23. ETEPS-European teacher education for primary schools; Avrupa Birliği Yaşamboyu Öğrenme Programı; 134415-LLP-1-2007-1-DK-ERASMUS-ECDSP; 2007-2009; Araştırmacı
  24. İnternet kullanımı ve aile araştırması; Aile ve Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü; 2007-2008; Uzman
  25. İleri düzey İngilizce öğrencilerinin hipermetin ortamlarında okuma-anlama sürecini etkileyen faktörler; Boğaziçi Üniversitesi Araştırma Fonu; Proje No: 02HD603, 2002-2004; Araştırma Görevlisi

Yukarı ↑